streda 14. marca 2012

Black Toast Forever


Svojho času randili spolu Johnny Depp a Winona Ryder. 
Johnny svoju lásku k Winone 
demonštroval tetovaním na ramene. 
Winona Forever.
 
Ja môjho času randím s Emmou Bridgewater
Sľubujem jej, že s ňou budem randiť, kým mi eurá dovolia :-) 
Emma Forever.

 
V roku 1985 hľadala Emma Bridgewater 
darček na narodeniny pre svoju mamu. 
Chcela jej kúpiť šálku s podšálkou, 
nenašla však nič, čo by sa jej zapáčilo. 

Rozhodla sa teda, 
že vytvorí niečo podľa vlastnej predstavy. 
Takto "jednoducho" začal 
príbeh jednej úspešnej značky.


V roku 2008 sa začala vyrábať sada s názvom 
Black Toast
Nadčasový, klasický a veľmi štýlový dizajn 
  sa stretol s veľkým úspechom. 

Autorom Black Toast je 
Matthew Rice, 
Emmin manžel.


A kto som ja? 
Priekopník. 
Prekopávam cestu milovanej Emme v našej domácnosti 
a v jej blízkom okolí :-)

 Ako sa vraví u nás na Spiši, 
Black Toast Forever.

3 komentáre:

  1. Ewulina, si dobra priekopnicka na tu zbierku , co uz mas:) Zdravim na vychod. Forever Ada

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aďka, moju prvú Emmu som vydrankala od syna, keď bol ešte v UK. Ten ružový hrnček a pero si zaobstarala dcéra, ďalší hrnček Black Toast jej frajer, Joy hrnčeky sú vianočný darček, a tanierik so šálkou som si vybrala v outlet oddelení u Emmy. S dobrou zľavou, pretože to nie je 1. trieda, ale keďže si dávajú záležať na dobrom mene, v dobrej kvalite.

      Zdravím východniarku (ak sa nemýlim) na ostrovoch:-) A prajem pokojné spanie.

      Eva

      Odstrániť
  2. To jsou nádherné hrnečky a krásná tužka. Miluji srdíčka.

    OdpovedaťOdstrániť