štvrtok 7. júna 2012

Náhodou som sa dostal na Váš blog...


Ešte niekedy vo februári som si v minuloročnom príspevku našla komentár od študenta Štefana:

Dobrý deň! Náhodou som sa dostal na Váš blog, kde ma okrem iných nádherných fotiek zaujali lístky na Deep Purple z roku 1991 v Košiciach. Keďže som mladý, vášnivý fanúšik tejto kapely, mám veľký záujem o jeden takýto lístok, hoci som kvôli veku (vtedy 3 roky:))na tom koncerte nebol. Rád by som jeden od Vás kúpil, ak by cena bola prijateľná pre študenta :)
 Som teta podozrievavá, a tak som mu napísala:

Ahoj študent Štefan! Ozvi sa mi cez e-mail. Ten môj mám uvedený v profile.

Kontrolná otázka. Jeden slávny gitarový riff jednej skladby DP zahralo kde presne, v ktorom roku a koľko gitaristov? Rekord z ktorého roku prekonali? :-)

Ukázalo sa, že Štefan sa vyzná a má doma aj potrebnú literatúru :-) Vymenili sme si zopár e-mailov, potárali o našich hudobných srdcovkách a preposlali zopár YouTube linkov na muziku, ktorú máme radi alebo nás proste zaujala.


Vďaka Štefanovi som napríklad spoznala W.A.S.P.


Ozaj, Štefan, túto poznáš?  White Lion a jeden z ich mála hitov When the Children Cry. Môže byť, že? :-)

A za akú cenu som napokon Štefanovi poslala papierovú relikviu (rozumej jednu starú vstupenku z koncertu), aby bola prijateľná pre študenta?

Sympatického študenta Štefana som "obrala" o jednu čokoládu.

A trocha času, ktorý trávil so mnou cez našu e-mailovú korešpondenciu.

Dobrý obchod, čo poviete? :-)


Že Štefan je naozaj vášnivý fanúšik Deep Purple (ale aj skupiny Pink Floyd), mi dokázal mini "oltárikom", ktorý vytvoril na moju žiadosť, keď už mal relikviu doma.



Aha, ešte zostáva správna odpoveď na otázku:

JA: Jeden slávny gitarový riff jednej skladby DP zahralo kde presne, v ktorom roku a koľko gitaristov? Rekord z ktorého roku prekonali?


ŠTEFAN: V roku 2007 v Kansas City prekonalo 1683 gitaristov rekord z roku 1994 z Vancouveru v hraní riffu Smoke on the water. Ako fanúšika starej dobrej rockovej hudby ma to nezaskočilo :)


Som rada, že som ťa spoznala Štefan. 
Je jedno, koľko máme rokov. 
Uši a srdce máme naladené na podobnú muziku :-)
Všetko dobré ti prajem!


3 komentáre:

  1. Joooj, to je krásne! Ewu, prestav si, že by neexistoval internet. Ty i Štefan by ste prišli o dobrý pocit z tejto celej "akcie".
    A tak, ja ťa mám rada, aj keď nie som fanúšičkou DP:) Tiež som Ťa však našla prostredníctvom búdky s klávesami:)
    Krásny deň!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďa-ku-jem! Ty, aj ja teba, tak nezištne a oneskorene :-)

      Odstrániť