pondelok 14. februára 2011

Ty slzy dávno vpila tráva

Keby tak pred 25, či 30 rokmi mal v Československu 
14. február
dnešný Valentínsky status,
prežívala by som ho pravdepodobne 
pubertálne bolestno hudobne.

Petr Novák s Povídej by skúšal silu
mojich slzných vačkov 
a Katapult s Blues by ma totálne
citovo odrovnal :-)

Iste by som v tento "zaláskovaný" deň nezabudla
na maďarskú Omegu
a jej  Gyöngyhajú lány,
ani na Vladimíra Mišíka a Václava Hraběte
a ich nádhernú
Variace na renesančí téma.

Pustila by som si Olympic
a Ty slzy dávno vpila tráva.
Pavel Váně
by ani nezačal spievať
Píseň o jablku
a moja pubertálna
labilná nervová sústava
by bola v koncoch.

Dnes mám o 25 či 30 viac,
Valentínske mámenie mi je celkom ľahostajné
a pri "dojákoch" z mladosti už nebulím.

Pri Gimme Gimme Gimme Gimme Gimme Your Love
 nostalgicky spomínam
na západonemeckých The Teens,
ktorých som kedysi dávno
celkom
(môj ty bože!)
žrala :-)


4 komentáre:

  1. Ewi, ty si normálne hodobná maniačka:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Evičko, úžasný příspěvek, krásně napsané a velmi velmi krásné fotečky. Moc mě pobavil :o)přeji hooooodně pohody a dobré nálady v dalších dnech.Zdravím Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ewi,
    už z nadpisu, jsem si hned vybavila píseň od Olympiku...
    A všechny Tvé zmiňované.
    Napsala jsi to moc pěkně..
    Jooo-kdyby se tenkrát slavil 14. února "Valentýn",
    tak bych létala v oblacích.....na očích bych měla obrovské růžové brýle a při písních Petra Nováka bych bulila.... :o)))
    Přeji krásné dny!
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hello,

    you have a lovly hime.
    The bird is soooo sweet.

    greatings send you Conny

    OdpovedaťOdstrániť