štvrtok 27. mája 2010

Kde je vôľa, tam je kvetinová cesta :)

Počas Vianoc v roku 2008 nám kuchynské okno zdobili tri červené mini vianočné hviezdy.  

Naša domáca tradícia hovorí, že prežijú ešte ako tak do Silvestra a potom ich krása odchádza do nenávratna.

Zrejme koncom roka 2008 bolo niečo v ovzduší, keďže dve krásky sa aj po Novom roku držali kvetinovými zubami nechtami pri živote. 

Tretia bola konzervatívna tradicionalistka, nech je jej odpadkový kôš ľahký :)

Napísať o dvoch preživších, že boli fotogenické, by bola urážka tohto slova. Zabudnuté na okennom parapete, s pravidelným prísunom tekutiny si však silou vôle vegetili.

Vo februári 2010 si obe povedali: „Už dosť!“ Jedna s väčším a druha s menším úspechom nahodili červenú.

Je koniec mája 2010 a prťolínky (aj keď nie výstavné kusy) sa stále červenajú. 

Holt, niekedy treba uprednostniť skrytô pred prvotným vzhľadom a počkať si :)


4 komentáre:

  1. Krásný den přeji Ewulina.

    Musím se přiznat, že ráda čtu Vaše řádky. Vždy mě pobaví.

    Vánoční hvězda je krásná, mě teda vydrží, ale do červena nejde - holt musím si počkat. V tom to asi bude.

    Krásný den k Vám
    Sabrina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hehe, tuším, nielen ja mám divné kvietky:)G.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. HEZKÉ MOC .
    VAŠE PSANÍ MĚ TAKY VELICE BAVÍ A RÁDA SE K VÁM VRACÍM .
    MĚJTE HEZKÝ ZBYTEK DNE ,ZASE DOJDU .BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. :@Sabrina: Ďakujem Sabrinka a teší ma, že robím dobrú náladu :)

    Ono tie moje potvorky pochádzajú z Vianoc 2008, rok 2009 prežili tak ledabolo a až vo februári 2010 začali sami od seba, bez toho, aby som sa o ne špeci starala, kvitnúť. O to viac ma to teší :))

    :@Gabi: Pravidlo schválnosti: Čím menej sa staráš, tým viac ťa prekvapia :))

    :@BOHDA: Bohdanka slovká, že Vás baví moje písanie, sú pre mňa dôležitou spätnou väzbou, štartérom pre ďalšie písanie.

    Veľmi pekne ďakujem, ozaj si cením všetky vaše komentáre.

    Snáď dnes bude fungovať pripojenie na internet v pohode, včera sa s nami búrka pohrala.

    Pekný deň všetkým prajem

    Eva

    OdpovedaťOdstrániť