sobota 1. mája 2010

Sama doma

Dnešný deň bol priam ideálny. Žiaden stres, medziľudská komunikácia obmedzená na minimum...

...bola som doma sama so sebou, bolo mi fajn...

...so zapnutým telefónom, keby ma moje ľudské potvorky roztrúsené po svete potrebovali :)

4 komentáre:

  1. I já byla dnes dvě hodinky sama doma a jééje co já toho stihla :)) uklidila, na šitíčko vše připravila :)) ... no a pak už se těšila, že zase sama nebudu :))) Martina

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Martinka moje deti sú už dospelé (teda, aspoň vekom :))) ), rozpŕchli sa kade tade, tak je toho môjho voľna naraz viac. Prajem im, nech sa im darí v živote, pri mame kvočne by im už bolo tesno :) Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Evka.Natrafila som na tvoj blog a veľmi ma zaujal.Síce máme rôzny štýl cítim, že niečo máme spoločné.Po pobyte vo fínsku som si hrozne obľúbila fínskych ľudí a ich kultúru.Mám odtiaľ presne taký istý lampášik ako ti vidím na obrázku.Sú to ľudia nekonečne milí, trpezlivý a hlavne priateľský.
    Pekný deň.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem Ivka že si si ma v blogovom mori všimla a že som ťa zaujala. Cením si to.

    Neviem či je to tým, že som sa narodila v zime, ale akosi ma to ťahá na sever. Viem, že tam nikdy nebudem bývať, ale severania, ich bývanie, krajina a všetko, sú môjmu srdcu blízki.

    Teším sa nabudúce,

    Eva

    OdpovedaťOdstrániť