pondelok 31. mája 2010

Nedeľná vražda kinetózy a tyčinková dilema

Moje autocestovateľské útroby ovláda pani kinetóza. V kombinácii s cestou do Košíc cez Jahodnú infarktová kombinácia. 
Včera podvečer som sa dala nahovoriť na jeden útrpný kinetózny autotanček. Nadopovaná Gingerom, hor sa do košického Hornbachu.
Držiac sa hesla: „Každá krivda musí byť vykúpená!“, prihadzujem na vozík oregano, levanduľu, nejakú roztomilú ťahačku s malými lístkami,
10 kíl substrátu na izbové rastliny, zopár keramických obalov na kvety, plastovú krhličku na polievanie... 
 ...a napokon tyčinkové hnojivo na kvitnúce rastliny. Kinetóznu krivdu som večer úspešne nákupne zavraždila :)
Mám však dilemu. Polovica balenia tyčinového hnojiva patrí nejakej neznámej polovičke v Česku! 
Otvorím teda pravú časť, ktorá mi prikazuje: „OTVORE TU“ a tú ľavú „OTEVŘETE ZDE“ poslušne ponechám zatvorenú. 

Čo ak sa časom ohlási niekto spoza rieky Moravy a bude si nárokovať svoj diel?! :)

8 komentárov:

  1. Evi nejprve bych chtěla poděkovat za všechny krásné zprávičky od Tebe na mém blogu.Hlavně musím napsat,že jsem si prošla Tvůj blog Evi(tedy jestli mohu tykat)a hned se mi zlepšila nálada.Krásné stránky,s vtipem a výstižné...děkuji,že můžu nahlédnout.Smála jsem se až až,ale i slzička ukápla...Krištůfek byl tak krásný pejsek,měl velké štěstí,že přišel k tak hodným lidem,jako jste vy,ale bohužel nemoce si nevybírají...hezký zbytek dne přeje Soňa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ewi, ty ma bavíš! Co všechno se může člověku vybavit po přečtení takovéhohle příspěvku? Jen jednou v životě jsem byla na Slovensku, jako malá holčička s rodiči navštívit taťkového kamaráda z vojny Olivera...a právě v Jahodné...na serpentýny si nevzpomínám, na Olivera taky ne, ale ten sladký název "Jahodná" už asi nikdy nezapomenu, tenkrát očaroval tu malou holčičku a schovaly se za něj i všechny příjemné pocity, které jsme tam prožili...Tak tam Evi prosím pozdravuj....Hezký den Helča

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvěle jste nakoupila a moc jste mě pobavila:o)))takový zážitek z nakupování jen tak někdo,nepodá jako vy.Opravdu jsem se dost nasmála a za to vám děkuji.Přeji pěkný den.Karin

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Evi, Ty si ako Delissa - tiež mi vždy zdvihneš náladu:) Milujem tento pohľad na svet, pozdravuj tie milé ťahačky a želám Ti, nech ešte dlho odolávaš českým tyčinkám.... najmenej do konca záručnej doby:))))
    Krásny deň želám

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ewulina, no ty si prípad!:))))
    Tak ma napadlo, kúpiť si neakú rastlinu s druhovým označením český/á..., ale jediné čo ma v tomto kontexte napadá, je český strakoš, čo je zajac, tak neviem, či by to bol pre chudáka zajka vhodný doplnok stravy...:)Gabi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Teda Evi,

    mám chrapot a podle toho vypadá i můj smích. To je tak úžasně napsaný - prostě bomba.
    Já Slovenko miluju, jezdím tam několikrát do roka. Ale do Košic bych - jen letadlem.
    Myslím, že nákup za to stál.

    Krásný týden
    Sabrina

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Evi, Ty si ale vtipná :))), Jahodnú neznášam z tých istých dôvodov :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. :@Soňa:Sonička, ľúbi sa mi u teba v záhrade, tuším starnem. Kdeže ja a záhrada pred pár rokmi :)

    V internetovom svete (a nielen v ňom) som na tykačku zvyknutá, povedala by som, že mi vyhovuje viac, ako vykačka.

    Krištof bol tvor, ktorý nám vtrhol neplánovane do našich životov a nesmierne nás obohatil. Ech, radšej ďalej nespomínam...

    Som veľmi rada, že sa ti mojich pár slov medzi obrázkami páči. Nakopáva ma to smoliť ďalšie huncútstva :) Vďaka.

    :@Helena L.: Helenka pozdrav rada odovzdám :) Asi takto: Pozdravujem vás, lesy, hory, z tej duše pozdravujem vás! Vy k žitiu privediete zas, vy vzkriesite, vy zotavíte, z jatrivých vyliečite rán, v opravdu priamom, bratskom cite otvoriac lono dokorán... víta vás koliba Kormorán (tuším tak nejak je to v Jááánošíííkovi od Radošíncov :) )

    :@Karin: Karinka veľmi veľmi ďakujem. Teší ma Váš/Tvoj úsmev :)

    :@janya: Ty si koťuha vybíjaná Janka hehehe, zas tie asociácie na tyčinky, ale čokoládové :))

    :@Gabi: Gabčka, keď niekto povie, že ho napadlo, vždy si predstavím, ako ho napadol medveď :)) (ma/mi napadlo)

    Ty, nápad s tým českým strakošom je super, už viem, ako nabudúce riešiť dilemu podobnú tyčinkovej :))

    :@Sabrina: Čajík s medíkom Sabri, ocesnakovať sa, vyhnať chrapľavých čertov z tela! :)

    Teším sa tvojmu smiechu, vďaka.

    Ja mám zas v sebe glorifikovanú Prahu, nádherné mesto, len keby bolo troška bližšie :)

    :@Janka20: Už sme dve Janka, to je už na klub :) Odpočívadlá za Košicami by vedeli rozprávať pogrckané príhody, tfuj :))

    Baby naozaj si vážim, že ma čítate. Čo môže byť v tomto pominuteľnom blogsvete viac ako poznanie, že vám moje vety privolajú na okamih dobrú náladu?

    Eva

    OdpovedaťOdstrániť